We zijn er!

14 juni 2015 - Kasane, Botswana

Vrijdag, eind van de middag. Een voor een komen we op Schiphol aan. We hebben er zin in! Wegens noodweer in Limburg en Duitsland vertrekken we met vertraging richting Frankfurt. Daar aangekomen wordt het spannend, gaan we de vlucht naar Johannesburg halen? Na een goeie 10 minuten powerwalken zitten we om 22:01 aan boord, vertrektijd van de vlucht is 22:05 uur. Gehaald!! Prima vlucht met n prive barman voor Joyce die goeie gin tonics mixt, een goedmakertje omdat haar tv scherm niet werkte. Overstappen in Johannesburg en dan het laatste stukje naar Kasane. Het uitzicht is prachtig, we zijn er bijna. Helaas blijkt bij aankomst dat onze bagage ergens een overstap heeft gemist. Snel voordat de winkels echt dicht zijn wat kleding en tandenborstels kopen. En dan tijd voor ons eerste biertje op het terras van onze guesthouse met uitzicht op de rivier waar huis wrattenzwijn Pumba ons komt begroeten. Na onze eerste impala steak is het daarna tijd voor bed. We zijn moe maar ons avontuur is echt begonnen.

1. Patricia:
    14 juni 2015
    Zoo... met hobbels en bobbels, maar toch veilig gearriveerd gelukkig. Bagage zal wel volgen. Heb het in Namibië ook gehad, moest toen ook in Jo'burg overstappen. Leuke hoedjes trouwens...goed om die in handbagage te doen! Hmm lekker impala-steak. Sundowner en straks lekker slapen. XXXX
  2. Hans Schoelink:
    En nu genieten dames!
  3. Hans Kuipers:
    14 juni 2015
    Dat is even pech hebben met de koffers, maar dat zullen jullie nu wel opgelost hebben.
    Veel plezier op de Chobe rivier trip, neem aan dat jullie die gaan maken.!